28 Şubat 2013 Perşembe

Geleceğe Adım Adım


 DataWareHouse Türkiye ve Yazılım Kulübü Fırat ACM Öğrenci Kolu ile Birlikte  "Veriden Geleceğe" konseptinin ardından derinlemesine "Geleceğe Adım Adım" konsepti ile veritabanı yönetimi üzerine etkinliğimiz başlıyor.
"Geleceğe Adım Adım" konsepti ile DataWareHouse Yazarlarından ve Türkiye'nin en çok tanınan Veritabanı Uzmanlarından Sayın Talip Hakan Öztürk Fırat Üniversitesi'nde, Veritabanı Yönetimi başlıklı eğitimi ile veritabanı dünyasının kapılarını ardına kadar aralayacak.
09.03.2013 tarihinde, Saat: 9:30'da, Fırat Üniversitesi Kongre Merkezi'nde(Bilgisayar Mühendisliği Binası 5. Kat) başlayacak etkinliğimize kulüp üyeleri ve tüm meraklılar davetlidir. 
Talip Hakan Öztürk Blog Sayfası: http://taliphakanozturk.wordpress.com/








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder